Expresní

Úplná náhrada stravy na rychlou regulaci tělesné hmotnosti 

Účinné a zdravé hubnutí bez jojo efektu. 4 porce 5ti denní bílkovinové diety Express Diet na den Vám zabezpečí úplnou náhradu normální stravy.
Ovesná kaše na ráno, 2x slané jídlo na oběd a na večeři a sladký koktejl nebo smoothie můžete zařadit do jídelníčku kdykoliv v průběhu dne, co Vám umožňuje hubnout bez hladovění.
Express Diet můžete držet i déle než 5 dnů, podle potřeby úbytku kilogramů. Doporučujeme však držet ji bez kontinuálně bez přestávek, aby nedošlo k přerušení ketózy.

ED-banner-03


Pokrytí všech tělu potřebných živin

Kromě 5ti denní bílkovinové diety Express Diet v průběhu dne již nic jiného nekonzumujete. 4 porce bílkovinové diety Express Diet vám zabezpečí přísun všech potřebných živin na celý den. Tvoří tak nutričně vyvážený jídelníček a energetická hodnota nepřesáhne 850 kcal/den.

Denní dávka diéty Express Diet zahrnuje 93g bílkovin, 60g sacharidů a všechny základní živiny, jako jsou vitamíny, minerály a stopové prvky ve stejném poměru jako u normální stravy s energetickým příjmem 2000 kcal, čím se docílí zdravé a účinné hubnutí.

grafy-CZ

I když nepociťujete hlad, nevynechávejte jídla, protože bílkoviny v nich obsažené jsou důležité pro správné fungování bílkovinové diety Express Diet. Je důležité také střídání sladkých a slaných jídel během dne, aby nedošlo k deficitu sodíku.
Dodržujte pitný režim 2-3 litry vody, minerální vody nebo jiné nekalorické tekutiny denně, aby se dobře odplavovaly odpadní látky a nedošlo k překyselení organizmu. Do nápojů můžete přidat nekalorické sladidlo, doporučujeme zdravé varianty jako stévie nebo xylitol.
Káva a čaj jsou povolené nápoje, ale do pitného režimu se nepočítají.
Během diety se nesmí konzumovat alkoholické nápoje. Jak je známo alkoholické nápoje v jakékoliv formě (pivo, víno, tvrdý alkohol…) obsahují vysoký podíl sacharidů.

Užívaní Express Diet nemá trvat déle než 3 týdny bez porady s lékařem.

JOJO

Hubnutí bez jojo efektu

Pro zabránění vzniku JOJO efektu je důležitý postupný přechod na normální stravu.

Doporučené potraviny pro přechod na normální stravu.

Zelenina:
rajčata, brokolice, artyčok,  květák, pórek, zelný salát, žampiony, kapusta, okurka, cuketa, lilek, patison, tykev, celer, ředkvička, řepa, chřest, špenát, čínské zelí, naklíčená sója, řeřicha, čekanka, fenykl, fazolové lusky.
Je potřeba dodržovat povolené druhy zeleniny. Lidé si často myslí, že zelenina obsahuje jen malé nebo dokonce žádné sacharidy, což je omyl. Je třeba kontrolovat jejich množství.
Maso:
libové kuřecí maso, hovězí, telecí, netučné ryby (pstruh, úhoř, platýz, candát, žralok, treska, plody moře), králík, libová šunka.
Ostatní:
Tofu, vejce, mléčné výrobky (čerstvé sýry, kyselé mléko, jogurt, tvaroh bez přidaných sacharidů).